Arengukava
PÕHIKOOLI ARENGUKAVA
2019-2023
Halliste Põhikool 2019
SISUKORD
- Sissejuhatus …………………………………………………………………… 3
- Arengukava koostamise põhimõtted ja kooliarenduse põhivaldkonnad ……… 4
2.1. Kooliarenduse põhivaldkonnad ………………………………………. 4
- Üldandmed ja hetkeolukord …………………………………………………… 4
3.1. Asukoht ………………………………………………………………. 4
3.2. Lühiülevaade ajaloost ………………………………………………... 4
3.3. Kooli hetkeseis ……………………………………………………….. 5
4. Halliste põhikooli visioon ja missioon …………………………………………. 6
4.1. Visioon ………………………………………………………………. 6
4.2. Missioon ……………………………………………………………… 6
5. Kooli strateegilised eesmärgid ja tegevuskava ………………………………… 6
5.1. Eestvedamine ja juhtimine …………………………………………... 7
5.2. Personali juhtimine …………………………………………………... 8
5.3. Koostöö huvigruppidega …………………………………………….. 9
5.4. Ressursside juhtimine ………………………………………………… 9
5.5. Õppe- ja kasvatustegevus ……………………………………………. 10
6. Arengukava uuendamise kord ………………………………………………… 11
- SISSEJUHATUS
Halliste Põhikooli arengukava on koostatud kooli järjepideva arengu tagamiseks. Kooli arengukava 2019- 2023 on kooli arengut suunav dokument, mis lähtuvalt „Põhikooli- ja gümnaasiumiseaduse“ § 67 määratleb kooli arengu eesmärgid ja põhisuunad.
Halliste Põhikooli arengukava koostamise aluseks on:
- Põhikooli- ja gümnaasiumiseadus
- Halliste Põhikooli põhimäärus
- Mulgi valla arengukava aastani 2025
- Eesti elukestva õppe strateegia 2020
- ARENGUKAVA KOOSTAMISE PÕHIMÕTTED JA KOOLIARENDUSE PÕHIVALDKONNAD
Halliste Põhikoolis põhineb kooli arendus ressursside ja tegevuste protsessikesksel juhtimisel eesmärgiga tagada kooli pidev ja jätkusuutlik areng.
Arengusuunad, mida käesoleva arengukava elluviimisega soovitakse kindlustada, on järgmised:
- nüüdisaegne õpikäsitus;
- konkurentsivõime suurenemine ning kooli tegevusnäitajate paranemine;
- õpilaste järjepidev suunamine elukestva õppe harjumuste omandamisele, nende arendamine haritud ja tublideks kodanikeks;
- töötajate vastutuse suurendamine;
- tihe koostöö huvigruppidega suurendamaks kooli usaldusväärsust;
- ressursside optimaalne kasutamine, et tagada jätkusuutlik areng;
Arengukavast lähtuvalt koostatakse kooli iga-aastane üldtööplaan. Arengukava tegevuskava muudetakse kooskõlas välis- ja koolikeskkonnas toimunud muutustega, arvestades õppeaasta analüütilise kokkuvõtte tulemusi.
2.1 Kooliarenduse põhivaldkonnad
Kooli arendamise ülesehitamiseks on aluseks võetud viis põhivaldkonda:
- „Eestvedamine ja juhtimine“,
- „Personalijuhtimine“,
- „Koostöö huvigruppidega“,
- „Õppe- ja kasvatusprotsess“
- ÜLDANDMED JA HETKEOLUKORD
3.1 Asukoht
Halliste Põhikool asub Pornuse külas, Mulgi vallas, Viljandimaal. Kool asub 29 km kaugusel Viljandi linnast, 12 km kaugusel Karksi-Nuiast ja 7 km kaugusel Abja-Paluojast.
3.2 Lühiülevaade ajaloost
Halliste kihelkond on aastasadu olnud eestlaste kodukohaks Lõuna-Eestis.
1683-1696.a. oli Halliste kihelkonnas köstriks ja ühtlasi koolmeistriks Bernt Johan Funk. Palgaks sai ta igalt talult ½ külimit vilja.
1873.a. alustati koolimaja ehitamisega Kulla alevikus köstri maja vastu üle tee.
10.septembril 1874.a. alustas kihelkonnakoolis tööd Halliste kihelkonnakooli juhatajana Hans Kirsel. Koolis õppis 24 poissi.
1910.a. tehti koolile juurdeehitus, et vastu võtta ka tütarlapsi. Õpilaste arv 85.
1972.a.sügisel jäi kool algkooliks.
1992.a. töötas kool 6-klassilisena.
1995. a. mais pandi nurgakivi uuele koolimajale.
1998.a. avas uksed uus koolimaja, kus töötas 7 klassi, nimeks Halliste Põhikool.
1999.a. lisandus koolis veel 8. klass, õpilaste arv on 124.
2000.a. sügisel lisandus ka 9.klass. Õpilaste arv 157.
2001. aastal lõpetas Halliste Põhikooli esimene lend, 18 õpilast.
2009.a. valmis koolivõimla.
2019.a. sügisel tähistab kool oma 145.aastapäeva.
3.3 Kooli hetkeseis
01. jaan 2019 seisuga õpib koolis 92 õpilast. Koolis õpivad valdavalt Halliste ja Õisu piirkonna õpilased, kaugemalt on lapsi Viljandi linnast, Paistust, Päidrest, Rimmust, Uue-Karistest, Mõisakülast. Koolis õpivad lapsed 1.- 9.klassini.
Valikained 2018/2019 õppeaastal
- pilliõpetus 1.- 3. klass
- robootika 5.klass
- ettevõtlusõpetus 6.- 7. klass
- loovtöö koostamine 8. klass
- karjääriõpetus 9. klass
Huviringidest tegutsevad
- spordiringid (jalg-, korv- ja võrkpall, üldtreeningud, palliring, töötab jõusaal)
- mudilaskoor, tütarlaste lauluring
- rahvatants
- loodusring
- rahvapilliring
- kunstiring
- itiring
- noorkotkad ja kodutütred
Õpilaste arvu prognoos (elanike registri andmed seisuga 01.10.2018)
Õppeaasta |
I klassi astujad |
Koolis kokku |
2019/2020 |
12 |
90 |
2020/2021 |
11 |
93 |
2021/2022 |
17 |
97 |
2022/2023 |
8 |
99 |
2023/2024 |
9 |
99 |
-
HALLISTE PÕHIKOOLI VISIOON JA MISSIOON
- Visioon
Halliste Põhikool on kaasaegne ning turvaline kool, kus õpi- ja töökeskkond toetab iga õppija arengut ning kasvamist õnnelikuks tulevikumaailmas hakkama saavaks kodanikuks.
4.2 Missioon
- õigete väärtushinnangutega õpi- ja teotahteliste noorte kujundamine;
- kodanikutunde kasvatamine;
- kodu ja perekonna väärtustamine;
- teadmiste omandamine ja nende rakendamine elus;
- eetilise, salliva ja lugupidava inimese kujundamine.
- KOOLI STRATEEGILISED EESMÄRGID JA TEGEVUSKAVA
Kooli strateegiliste eesmärkide püstitamise aluseks on sise- ning välishindamise tulemused ning nüüdisaegse õpikäsituse kolm põhimõtet:
- õppimine on individuaalne, aktiivne, tegevuspõhine ja toimub konkreetse õppija arengukontekstis;
- koostöine õpe, mis toob suurema seotuse nii koolis, kogukonnas kui terves ühiskonnas;
- kooli, õpetaja ja õppija valikuvõimalused ja tegevusvabadus, mis toetab erinevate osapoolte sisemist motivatsiooni, õpitulemusi ja heaolu, samuti enesejuhtimist ja iseseisvust.
5.1 Eestvedamine ja juhtimine
Eesmärk 5.1.1 Kooli jätkusuutlik ja konkurentsivõimeline areng on tagatud süsteemse juhtimisega.
Eesmärk 5.1.2 Huvigrupid on kaasatud kooli strateegilisse juhtimisse.
Tegevus |
Tähtaeg |
Vastutajad |
|
pidev |
juhtkond |
|
pidev |
juhtkond |
|
pidev |
juhtkond |
|
pidev |
juhtkond |
Eesmärk 5.1.3 Kooli maine on jätkuvalt positiivne.
Tegevus |
Tähtaeg |
Vastutajad |
|
pidev |
IT spetsialist, rmkõpetaja |
|
pidev |
eesti keele õpetaja |
|
2019 |
huvijuht |
Eesmärk 5.1.4 Regulaarne sisehindamine toetab kooli jätkusuutlikku arengut.
Tegevus |
Tähtaeg |
Vastutajad |
|
2x õppeaastas |
juhtkond |
|
1x õppeaastas |
juhtkond |
Eesmärk 5.1.5 Kool on väärtuspõhise koolikultuuriga õppiv ja arenev organisatsioon.
Tegevus |
Tähtaeg |
Vastutajad |
|
2019 |
juhtkond, töötajad, hoolekogu, õpilasesindus |
|
2019- 2023 |
juhtkond, ÕE, õpetajad |
|
pidev |
õpetajad |
|
pidev |
juhtkond |
-
- Personalijuhtimine
Eesmärk 5.2.1 Koolis töötab professionaalne, motiveeritud, elukestvas õppes osalev ja õppija arengut toetav personal.
Tegevus |
Tähtaeg |
Vastutajad |
|
pidev |
juhtkond |
|
1x õppeaastas |
juhtkond |
|
pidev |
IT spetsialist, juhtkond |
|
pidev |
huvijuht, õpetajad sotsiaalpedagoog |
|
2019 pidev |
juhtkond |
|
pidev |
juhtkond |
|
pidev |
juhtkond |
|
2019 |
juhtkond |
|
pidev |
juhtkond |
-
- Koostöö huvigruppidega
Eesmärk 5.3.1 Kooli avatuse, jätkusuutlikkuse ning õppija arengu toetamine.
Tegevus |
Tähtaeg |
Vastutajad |
|
2x õppeaastas |
huvijuht, õpetajad |
|
vastavalt vajadusele |
sotspedagoog, klassijuhatajad |
|
pidev |
juhtkond, klassijuhatajad, huvijuht |
|
pidev |
karjääriõpetuse õpetaja, huvijuht, õpetajad, juhtkond |
|
pidev |
huvijuht, juhtkond, õpetajad |
|
1x aastas |
õpetajad, juhtkond |
-
- Ressursside juhtimine
Eesmärk 5.4.1 Koolis on vaimselt ja füüsiliselt turvaline ning ajakohane õpi- ja töökeskkond. Ressursside kasutamine on säästlik, kaalutletud ja tulemuslik.
Eesmärk 5.4.2 Kooli digitaristu on kaasaegne ja heas korras ning võimaldab õppetöös uuendusliku digiõppevara rakendamist.
Tegevus |
Tähtaeg |
Vastutajad |
|
pidev |
juhtkond |
|
pidev |
juhtkond |
|
pidev, taotluspõhine |
juhtkond |
|
2019- 2020
|
juhtkond |
|
2019 |
juhtkond |
|
2019 |
juhtkond |
|
2020 |
juhtkond |
5.5. Õppe- ja kasvatustegevus
Eesmärk 5.5.1 Iga õppija sotsiaalset arengut toetava, õpioskusi, loovust ja ettevõtlikkust arendava nüüdisaegse õpikäsituse rakendamine.
Tegevus |
Tähtaeg |
Vastutajad |
|
pidev |
juhtkond |
|
pidev |
õpetajad |
|
pidev |
õpetajad, juhtkond |
|
pidev |
õpetajad, klassijuhatajad, sotsiaalpedagoog, juhtkond |
|
pidev |
õpetajad, sotsiaalpedagoog, juhtkond |
|
1x õppeaastas |
klassijuhatajad |
Eesmärk 5.5.2 Digipädevuste arendamine, IKT vahendite sagedasem kasutamine õppetöös.
Tegevus |
Tähtaeg |
Vastutajad |
|
pidev |
juhtkond, õpetajad |
|
pidev |
õpetajad |
|
pidev |
õpetajad |
Eesmärk 5.5.3 Tulemuslik väärtuskasvatus toetab kooli missiooni elluviimist.
Tegevus |
Tähtaeg |
Vastutajad |
|
pidev |
õpetajad, klassijuhatajad, huvijuht |
|
pidev |
õpetajad, huvijuht |
|
1x õppeaastas |
juhtkond |
6. ARENGUKAVA UUENDAMISE KORD
Arengukava kinnitatakse ja muudetakse Mulgi Vallavolikogu poolt kehtestatud korras.
Arengukava analüüsitakse vähemalt kord aastas hoolekogu ja õppenõukogu poolt, mille käigus tehakse ettepanekuid arengukava muutmiseks ning tegevuskavale tegevuste lisamiseks.
Arengukava kuulub muutmisele seoses
- seadusandluse muudatustega;
- muudatustega riiklikus õppekavas;
- muudatustega haridusnõudluses;
- muudatustega kooli investeeringutes;
- kooli õppenõukogu või hoolekogu ettepanekutega;
- Mulgi valla arengukava muutmisega.
PÕHIKOOLI ARENGUKAVA
2019-2023
Halliste Põhikool 2019
SISUKORD
- Sissejuhatus …………………………………………………………………… 3
- Arengukava koostamise põhimõtted ja kooliarenduse põhivaldkonnad ……… 4
2.1. Kooliarenduse põhivaldkonnad ………………………………………. 4
- Üldandmed ja hetkeolukord …………………………………………………… 4
3.1. Asukoht ………………………………………………………………. 4
3.2. Lühiülevaade ajaloost ………………………………………………... 4
3.3. Kooli hetkeseis ……………………………………………………….. 5
4. Halliste põhikooli visioon ja missioon …………………………………………. 6
4.1. Visioon ………………………………………………………………. 6
4.2. Missioon ……………………………………………………………… 6
5. Kooli strateegilised eesmärgid ja tegevuskava ………………………………… 6
5.1. Eestvedamine ja juhtimine …………………………………………... 7
5.2. Personali juhtimine …………………………………………………... 8
5.3. Koostöö huvigruppidega …………………………………………….. 9
5.4. Ressursside juhtimine ………………………………………………… 9
5.5. Õppe- ja kasvatustegevus ……………………………………………. 10
6. Arengukava uuendamise kord ………………………………………………… 11
- SISSEJUHATUS
Halliste Põhikooli arengukava on koostatud kooli järjepideva arengu tagamiseks. Kooli arengukava 2019- 2023 on kooli arengut suunav dokument, mis lähtuvalt „Põhikooli- ja gümnaasiumiseaduse“ § 67 määratleb kooli arengu eesmärgid ja põhisuunad.
Halliste Põhikooli arengukava koostamise aluseks on:
- Põhikooli- ja gümnaasiumiseadus
- Halliste Põhikooli põhimäärus
- Mulgi valla arengukava aastani 2025
- Eesti elukestva õppe strateegia 2020
- ARENGUKAVA KOOSTAMISE PÕHIMÕTTED JA KOOLIARENDUSE PÕHIVALDKONNAD
Halliste Põhikoolis põhineb kooli arendus ressursside ja tegevuste protsessikesksel juhtimisel eesmärgiga tagada kooli pidev ja jätkusuutlik areng.
Arengusuunad, mida käesoleva arengukava elluviimisega soovitakse kindlustada, on järgmised:
- nüüdisaegne õpikäsitus;
- konkurentsivõime suurenemine ning kooli tegevusnäitajate paranemine;
- õpilaste järjepidev suunamine elukestva õppe harjumuste omandamisele, nende arendamine haritud ja tublideks kodanikeks;
- töötajate vastutuse suurendamine;
- tihe koostöö huvigruppidega suurendamaks kooli usaldusväärsust;
- ressursside optimaalne kasutamine, et tagada jätkusuutlik areng;
Arengukavast lähtuvalt koostatakse kooli iga-aastane üldtööplaan. Arengukava tegevuskava muudetakse kooskõlas välis- ja koolikeskkonnas toimunud muutustega, arvestades õppeaasta analüütilise kokkuvõtte tulemusi.
2.1 Kooliarenduse põhivaldkonnad
Kooli arendamise ülesehitamiseks on aluseks võetud viis põhivaldkonda:
- „Eestvedamine ja juhtimine“,
- „Personalijuhtimine“,
- „Koostöö huvigruppidega“,
- „Õppe- ja kasvatusprotsess“
- ÜLDANDMED JA HETKEOLUKORD
3.1 Asukoht
Halliste Põhikool asub Pornuse külas, Mulgi vallas, Viljandimaal. Kool asub 29 km kaugusel Viljandi linnast, 12 km kaugusel Karksi-Nuiast ja 7 km kaugusel Abja-Paluojast.
3.2 Lühiülevaade ajaloost
Halliste kihelkond on aastasadu olnud eestlaste kodukohaks Lõuna-Eestis.
1683-1696.a. oli Halliste kihelkonnas köstriks ja ühtlasi koolmeistriks Bernt Johan Funk. Palgaks sai ta igalt talult ½ külimit vilja.
1873.a. alustati koolimaja ehitamisega Kulla alevikus köstri maja vastu üle tee.
10.septembril 1874.a. alustas kihelkonnakoolis tööd Halliste kihelkonnakooli juhatajana Hans Kirsel. Koolis õppis 24 poissi.
1910.a. tehti koolile juurdeehitus, et vastu võtta ka tütarlapsi. Õpilaste arv 85.
1972.a.sügisel jäi kool algkooliks.
1992.a. töötas kool 6-klassilisena.
1995. a. mais pandi nurgakivi uuele koolimajale.
1998.a. avas uksed uus koolimaja, kus töötas 7 klassi, nimeks Halliste Põhikool.
1999.a. lisandus koolis veel 8. klass, õpilaste arv on 124.
2000.a. sügisel lisandus ka 9.klass. Õpilaste arv 157.
2001. aastal lõpetas Halliste Põhikooli esimene lend, 18 õpilast.
2009.a. valmis koolivõimla.
2019.a. sügisel tähistab kool oma 145.aastapäeva.
3.3 Kooli hetkeseis
01. jaan 2019 seisuga õpib koolis 92 õpilast. Koolis õpivad valdavalt Halliste ja Õisu piirkonna õpilased, kaugemalt on lapsi Viljandi linnast, Paistust, Päidrest, Rimmust, Uue-Karistest, Mõisakülast. Koolis õpivad lapsed 1.- 9.klassini.
Valikained 2018/2019 õppeaastal
- pilliõpetus 1.- 3. klass
- robootika 5.klass
- ettevõtlusõpetus 6.- 7. klass
- loovtöö koostamine 8. klass
- karjääriõpetus 9. klass
Huviringidest tegutsevad
- spordiringid (jalg-, korv- ja võrkpall, üldtreeningud, palliring, töötab jõusaal)
- mudilaskoor, tütarlaste lauluring
- rahvatants
- loodusring
- rahvapilliring
- kunstiring
- itiring
- noorkotkad ja kodutütred
Õpilaste arvu prognoos (elanike registri andmed seisuga 01.10.2018)
-
HALLISTE PÕHIKOOLI VISIOON JA MISSIOON
- Visioon
Halliste Põhikool on kaasaegne ning turvaline kool, kus õpi- ja töökeskkond toetab iga õppija arengut ning kasvamist õnnelikuks tulevikumaailmas hakkama saavaks kodanikuks.
4.2 Missioon
- õigete väärtushinnangutega õpi- ja teotahteliste noorte kujundamine;
- kodanikutunde kasvatamine;
- kodu ja perekonna väärtustamine;
- teadmiste omandamine ja nende rakendamine elus;
- eetilise, salliva ja lugupidava inimese kujundamine.
- KOOLI STRATEEGILISED EESMÄRGID JA TEGEVUSKAVA
Kooli strateegiliste eesmärkide püstitamise aluseks on sise- ning välishindamise tulemused ning nüüdisaegse õpikäsituse kolm põhimõtet:
- õppimine on individuaalne, aktiivne, tegevuspõhine ja toimub konkreetse õppija arengukontekstis;
- koostöine õpe, mis toob suurema seotuse nii koolis, kogukonnas kui terves ühiskonnas;
- kooli, õpetaja ja õppija valikuvõimalused ja tegevusvabadus, mis toetab erinevate osapoolte sisemist motivatsiooni, õpitulemusi ja heaolu, samuti enesejuhtimist ja iseseisvust.
5.1 Eestvedamine ja juhtimine
Eesmärk 5.1.1 Kooli jätkusuutlik ja konkurentsivõimeline areng on tagatud süsteemse juhtimisega.
Eesmärk 5.1.2 Huvigrupid on kaasatud kooli strateegilisse juhtimisse.
Tegevus |
Tähtaeg |
Vastutajad |
|
pidev |
juhtkond |
|
pidev |
juhtkond |
|
pidev |
juhtkond |
|
pidev |
juhtkond |
Eesmärk 5.1.3 Kooli maine on jätkuvalt positiivne.
Tegevus |
Tähtaeg |
Vastutajad |
|
pidev |
IT spetsialist, rmkõpetaja |
|
pidev |
eesti keele õpetaja |
|
2019 |
huvijuht |
Eesmärk 5.1.4 Regulaarne sisehindamine toetab kooli jätkusuutlikku arengut.
Tegevus |
Tähtaeg |
Vastutajad |
|
2x õppeaastas |
juhtkond |
|
1x õppeaastas |
juhtkond |
Eesmärk 5.1.5 Kool on väärtuspõhise koolikultuuriga õppiv ja arenev organisatsioon.
Tegevus |
Tähtaeg |
Vastutajad |
|
2019 |
juhtkond, töötajad, hoolekogu, õpilasesindus |
|
2019- 2023 |
juhtkond, ÕE, õpetajad |
|
pidev |
õpetajad |
|
pidev |
juhtkond |
-
- Personalijuhtimine
Eesmärk 5.2.1 Koolis töötab professionaalne, motiveeritud, elukestvas õppes osalev ja õppija arengut toetav personal.
Tegevus |
Tähtaeg |
Vastutajad |
|
pidev |
juhtkond |
|
1x õppeaastas |
juhtkond |
|
pidev |
IT spetsialist, juhtkond |
|
pidev |
huvijuht, õpetajad sotsiaalpedagoog |
|
2019 pidev |
juhtkond |
|
pidev |
juhtkond |
|
pidev |
juhtkond |
|
2019 |
juhtkond |
|
pidev |
juhtkond |
-
- Koostöö huvigruppidega
Eesmärk 5.3.1 Kooli avatuse, jätkusuutlikkuse ning õppija arengu toetamine.
Tegevus |
Tähtaeg |
Vastutajad |
|
2x õppeaastas |
huvijuht, õpetajad |
|
vastavalt vajadusele |
sotspedagoog, klassijuhatajad |
|
pidev |
juhtkond, klassijuhatajad, huvijuht |
|
pidev |
karjääriõpetuse õpetaja, huvijuht, õpetajad, juhtkond |
|
pidev |
huvijuht, juhtkond, õpetajad |
|
1x aastas |
õpetajad, juhtkond |
-
- Ressursside juhtimine
Eesmärk 5.4.1 Koolis on vaimselt ja füüsiliselt turvaline ning ajakohane õpi- ja töökeskkond. Ressursside kasutamine on säästlik, kaalutletud ja tulemuslik.
Eesmärk 5.4.2 Kooli digitaristu on kaasaegne ja heas korras ning võimaldab õppetöös uuendusliku digiõppevara rakendamist.
Tegevus |
Tähtaeg |
Vastutajad |
|
pidev |
juhtkond |
|
pidev |
juhtkond |
|
pidev, taotluspõhine |
juhtkond |
|
2019- 2020
|
juhtkond |
|
2019 |
juhtkond |
|
2019 |
juhtkond |
|
2020 |
juhtkond |
5.5. Õppe- ja kasvatustegevus
Eesmärk 5.5.1 Iga õppija sotsiaalset arengut toetava, õpioskusi, loovust ja ettevõtlikkust arendava nüüdisaegse õpikäsituse rakendamine.
Tegevus |
Tähtaeg |
Vastutajad |
|
pidev |
juhtkond |
|
pidev |
õpetajad |
|
pidev |
õpetajad, juhtkond |
|
pidev |
õpetajad, klassijuhatajad, sotsiaalpedagoog, juhtkond |
|
pidev |
õpetajad, sotsiaalpedagoog, juhtkond |
|
1x õppeaastas |
klassijuhatajad |
Eesmärk 5.5.2 Digipädevuste arendamine, IKT vahendite sagedasem kasutamine õppetöös.
Tegevus |
Tähtaeg |
Vastutajad |
|
pidev |
juhtkond, õpetajad |
|
pidev |
õpetajad |
|
pidev |
õpetajad |
Eesmärk 5.5.3 Tulemuslik väärtuskasvatus toetab kooli missiooni elluviimist.
Tegevus |
Tähtaeg |
Vastutajad |
|
pidev |
õpetajad, klassijuhatajad, huvijuht |
|
pidev |
õpetajad, huvijuht |
|
1x õppeaastas |
juhtkond |
6. ARENGUKAVA UUENDAMISE KORD
Arengukava kinnitatakse ja muudetakse Mulgi Vallavolikogu poolt kehtestatud korras.
Arengukava analüüsitakse vähemalt kord aastas hoolekogu ja õppenõukogu poolt, mille käigus tehakse ettepanekuid arengukava muutmiseks ning tegevuskavale tegevuste lisamiseks.
Arengukava kuulub muutmisele seoses
- seadusandluse muudatustega;
- muudatustega riiklikus õppekavas;
- muudatustega haridusnõudluses;
- muudatustega kooli investeeringutes;
- kooli õppenõukogu või hoolekogu ettepanekutega;
- Mulgi valla arengukava muutmisega.
Õppeaasta |
I klassi astujad |
Koolis kokku |
2019/2020 |
12 |
90 |
2020/2021 |
11 |
93 |
2021/2022 |
17 |
97 |
2022/2023 |
8 |
99 |
2023/2024 |
9 |
99 |